Marka adidas nie przestaje zaskakiwać swoich fanów. Legendarne logo przez lata wpisało się w umysły wszystkich jako symbol niezawodności, komfortu, sportowego zacięcia i świetnego designu. Każdy prawdziwy fan sneakerów w trakcie swojego życia był w posiadaniu chociaż jednej pary butów tej firmy. Od lat 60 ubiegłego wieku adidas powołał do życia mnóstwo przełomowych projektów, wśród których numerem jeden, niezmiennie jest model Superstar. Zakochali się w nim koszykarze z NBM, b-boye, a nawet doczekał się singla nagranego przez Run-DMC. Po czterdziestu latach od wprowadzenia na rynek wciąż są świeżym trendem na ulicach. Tym razem nawet świeższym niż zwykle, a to za sprawą dodatkowej opcji personalizacji. Obecnie każdy może dopasować wygląd swoich Superstarów do własnych wymagań.
Proste i przejrzyste
Jak to jest projektować buty? Z adidasem – nic prostszego! Spece od designu zatroszczyli się o to by cały projektowy layout był w pełni intuicyjny, a dzięki temu niesamowicie prosty w obsłudze. Wystarczy w sklepie internetowym wybrać model Superstar i wejść w zakładkę „customize” lub „personalizacja” w polskiej wersji strony.
Genialne i proste! Spersonalizować można właściwie każdą część buta, prócz oczywiście samego kształtu. Daje to niewyczerpane możliwości na zabawę zarówno kolorem jak i materiałem. Dodatkowo należy przyznać, że adidas stanął na wysokości zadania, gdyż okno personalizacji jest bardzo czytelne. Świetną opcją jest również to, że wybierane przez nas kolory od razu pojawiają się na modelowym bucie, wyglądając przy tym bardzo realistycznie i dając wrażenie jak but będzie ostatecznie wyglądał kiedy go zamówimy.
Puść wodzę wyobraźni
Menu personalizacji dzieli się na kategorie podporządkowane poszczególnym częściom buta. Wchodząc np. w główne, wyświetlają się podkategorie takie jak: materiał podstawowy, paski, osłona palców. Chodzi oczywiście o wygląd cholewki. Wśród materiałów do wyboru mamy smooth leather (skórę gładką) i patent leather (porowatą wersję skóry). W obu przypadkach, projektujący może wybrać jeden z dziewięciu oferowanych kolorów, co jest nowością, gdyż klasycznie, fabryczne Superstary są białe, jedynie detale takie jak paski loga, wyróżniają się kolorem. A jeśli już o logu mowa, wybór jest naprawdę spory. Można nadać mu klasyczny, matowy kolor lub poeksperymentować i wybrać holograficznie błyszczący czy metaliczny materiał. Ta różnorodność sprawia, że sam proces projektowania sprawia dużą frajdę.
Inne części buta jakie można poddać metamorfozie to: język i logo adidas na nim, oraz na pięcie, sznurowadła, z możliwością wybrania koloru dla drugiej, dodatkowej pary, wyściółka wewnątrz buta, nakładka na zapiętku, na której umieszczone jest logo, a wreszcie podeszwa i słynny shell, pokrywający palce.
Na końcu swój projekt można zapisać lub udostępnić na platformach społecznościowych, podzielić się ze znajomymi, itp.
Podsumowując pomysł adidasa na personalizację swoich słynnych modeli przybrał kształt ciekawej gry. Warto pobawić się tą opcją, nawet jeśli nie do końca zamierzamy kupić, chociaż istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że zakochamy się w Superstarach stworzonych na własną miarę.